Plugg fast det är dom sista dagarna på lovet

Hej!

Under jullovet så hade jag migrän till iaf 2 tredjedelar - sjukt hemskt.
Och jag skulle behöva plugga under lovet enligt min mattelärare. Så jag har inte hunnit göra det, men nu måste jag ta tag i det - vilket inte jag vill (men måste).
Skulle egentligen träffat Ellie men skulle bara hunnit träffats en timme max pga plugget och lite annat jag måste göra hemma som jag hamnat efter med.
Gumman, jag vet att du känner att du inte kan lita på mig när det gäller att träffas och jag förstör dina planer. Jag känner mig hemsk. Men det är verkligen inte meningen att det ska bli att du inte riktigt kan lita på mig. Jag vill jättegärna träffa dig för jag saknar dig sjukt mycket.

Jag har ett nytt nyårslöfte (lite sent men ändå) och det är att jag ska bli bättre på att kunna planera allt. Allt från träning till skola till att träffa vänner och verkligen vara säker.

Anyway på torsdag börjar skolan, ganska skön dag. Svenska, slöjd (nu träslöjd, fan - måste försöka vara positiv), lunch, engelska (med ny lärare) och sedan spanska.
Och på torsdag är det en vecka till förhandslyssningen av Age Of Hysteria.

Jag lyssnar just nu på P3 Live Session med Linda Sundblad & Neverstore.

Om ni vill lyssna på programmet så gå in på http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3068&grupp=9664
Klicka sen på "Sändningsarkiv" som är bredvid lyssna.
Där så finns det två att välja mellan och då väljer ni Linda Sundblad & Neverstore.
Spola fram till ca 33 min där kommer Neverstore! :)

Nu ska jag dra, puss!

PS. Angående dom fd. frågorna, du som vill ha svar - jag vill gärna ha ditt namn istället för att du är anonym. Då kanske du får svar. Men jag tror inte det blir något. Var bara oseriösa frågor och sånt lägger inte jag ut på bloggen. Ang. bästa vän det är Lisa Kenwood Appelfeldt, Anna Nyström, Ellinore Metso & Tova Holmqvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0