Age Of Hysteria!

Mycket har hänt sen sist :)

Jag saknar det blonda håret, men jag blir blond efter sommaren istället.

Jag har fixat prao plats i Grekland. På min morbrors restaurang! 16 maj - 23 maj

Jag har varit på Neverstore's förhandslyssning av deras 3:e album "Age Of Hysteria" - bästa låten på nya plattan är nog No Reason. Samma dag när jag väntade på en kompis på centralen kom deras tåg (jag visste inte om det) och jag mötte dom. Sjukt trevliga grabbar! Erik kände igen mig direkt haha. Vi lyssnade igenom låtarna och Neverstore pratade lite. Efter vi lyssnat på albumet så spelade dom lite akustiskt. Jacob var lite förkyld, stackaren. Efter dom spelat så var det signering och att snacka med dom. Fick en supersnygg affisch (Neverstore utan tröjor), en pillerburk med mint/choklad godisar, lite reklam för deras kommande Stockholm spelning på Nalen. Dom fick signera affischen (åt mig) och reklam bilden (åt Emma). Vi snackade ganska mycket och jag berättade att jag kommer vara i Karlstad samtidigt som dom och vi bestämde att vi skulle ses! Längtar tills deras konserter / gigs iår.

m
Supersnygg bild, jag vet utanför toaletterna. Anyway jag & Erik <3

m
Jag & Jacob <3

m
Superskön bild! Jag, Oscar & Ellie <3 haha jag vet lite fail att ha ytterkläder inomhus.

m
Vi har pratat om det länge jag och Ellie, nu är det av ;) Jag & Ellie pussar Jacobs kind! <3

m
Akustiskt gig med Neverstore! <3

"Age Of Hysteria" har släppts (släpptes den 25:e på Spotify och släpptes den 27:e annars)! Lyssna på Spotify eller iTunes eller köp i närmaste skivbutik!


Pillerburken på skivomslaget är precis en sån vi fick på förhandslyssningen!

Kommentarer
Postat av: Neverstores svenska fanblogg

Hej !

Tänkte bara informera dig om att jag nyligen startat en blogg om Neverstore som jag uppdaterar flera gånger per dag med nyheter om killarna samt bilder, videor och intervjuer.

Du verkar gilla Neverstore så jag hoppas att du kikar in och kanske bokmärker och följer bloggen.

Kram på dig !

2010-02-01 @ 21:40:37
URL: http://neverstorenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0