2010, nytt år och förhoppningsvis ny start?

löftena för 2010
inget godis (har hållt det förut, ska hålla det igen)
bli vegetarian
har inget tredje löfte, hmm

Jag har varit i Skåne och inte orkat uppdatera bloggen och sedan försvann nätet när vi kom hem för en dag i Stockholm. Sen så över nyår åkte vi till farmor och farfar, pretty boring... Jag hade migrän alla dagar, och hade glömt medicinen. Fast det lättade på nyårnatten och var ute och gick med Grim (grannens superfina hund).
Nu är jag i alla fall hemma, och det är skönt. Glad att vara borta från -25 grader :D
Jag saknar some people som jag skulle firat nyår med.
Anna, Ellie & Tova.
Föressten så fyller Anna 18 idag! Grattis på dig gumman.
Internet är trögt som fan så kan inte ladda upp någon bild.
Och längtar till den 14 januari då jag, Ellie & Anna ska se Neverstore (igen). Ja, vi fick platser på förhandslyssningen hihi. Så därför var 1 januari sjukt bäst när vi fick garanterade platser på mailen :)

Nu måste jag gå, tror pappa kommer fixa det trådlösa nätet nu.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0