Update!

Sitter hemma och pluggar. Mår dåligt idag igen. Känns inte särskilt bra.
Jag pluggar inför NO provet på fredag, jag har hyfsad koll men jag kommer få panik eftersom det bara är en 40 minuters (?) lektion. För lite tid för ett sånt stor prov om nervsystemet, hjärnan etc.
Just nu dunkar Jimmy Eat World i högtalarna och jag pluggar på, sen ska jag plugga SO och då får väl Lady Gaga eller Neverstore dunka i högtalarna. Föressten så har jag lärt mig spela Waiting av Neverstore på min gitarr, känner mig lite stolt.
Just för tillfället finns det 3 olika biljetter på kylskåpet här hemma. Resa till Karlstad T&R, Neverstore konserten 4 mars & 30 Seconds To Mars konserten den 10 mars. Ser framemot!

Nu ska jag plugga vidare... Ses bloggen!

jacob
Bild på Jacob ur Waiting videon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0