Sjukling med förhoppningar!

Haha, ja nu var det igång igen. Så fort vinterkräksjukan kommer till stan blir jag drabbad. Jag var nästan beredd på det. Men jag hatar kräksjukan eftersom jag inte kan/har fobi för att kräkas. Nu ska jag C-vitamin bomba mig så jag blir frisk. Men det sämsta är att man inte kan käka för då spyr man eller mår sjukt illa.
vitamin
Kusin Vitamin ;)

Anyway snackade med Evelina från Falun igår och vi i Stockholm har typ 22 grader varmare än dom, haha. Och hennes pojkvän som bor i ett annat land tycker det är kallt med 11 plusgrader som hans land har på natten. Liksom I would die to live in 11 plusgrader för tillfället. Jag har också kommit på att min kropp inte mår bra av vargakölden i detta land, ska nog flytta till Singapore eller nåt där det är 28 grader varmt idag. Oh looking forward to move somewhere else than here.

Jag vet att jag skriver på engelska men jag har blivit beroende sen jag började med Twitter. Liksom har man followers från andra länder (bla England, Nederländerna/Holland, USA, Italien, Canada etc) måste man skriva på engelska så dom förstår :) Bara när jag snackar med vissa svenskar så skriver jag på svenska men mestadels på engelska. Love english you know ;) Det är ju faktiskt ganska bra för då övar man och "vidgar" sina språkvyer.
Hahaa Emma fick stå ut med mig på MSN igår för jag glömde bort svenskan och skrev på engelska hehe. Puss på dig gumman för att du orkade med mig!
twitter
Nu har jag faktiskt flera datum att se framemot, lite Neverstore datum, att åka till Karlstad, att se 30 seconds to mars, resa till Grekland och massa annat.
4mars
haha en kalender, typ förra årets ;)
m
The boys några gånger iår (Neverstore). Från vänster: Erik Lantz (trummor), Jacob Widén (sång/gitarr) & Oscar Kempe (bas & bakgrundssång) Bild tagen på förhandslyssningen den 14 januari 2009.
30
30 Seconds To Mars med Axel och kanske några andra.
karlstad
26/2-28/2 Karlstad!
grekland
Ganska långt dit, men den 16/5 - 23/5 GREKLAND prao :)

Kommentarer
Postat av: emmafridh

haha det var så roligt att du snackade engelska mitt i allt xD

älskar dig! <3

2010-02-02 @ 15:08:20
URL: http://emmaafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0