Man var frisk, sen blev man sjuk.

Mycket händer under en vecka, jag klipper håret, jag blir blond igen, jag tar en massa blodprov (min migrändoktor tror att migränen beror på något i blodet...) och sen blir man sjuk!
Det blonda resultatet blev bra för att gå från brunett till blondin. Blev INTE morotsfärgat!

Just nu tror jag Ellie, Anna & Elin är påväg / är i Karlskoga - ha kul!

Internet har äntligen kommit tillbaka och min egna dator har äntligen börjat funka, men bildanalysen som skulle varit inne för 2 veckor sen är borta! Alla sidor förgäves... Får väl börja på en ny bildanalys av Olympia.

Anyway bara 1 vecka kvar tills jag åker till Karlstad och träffar Emma & ser Neverstore. Ska bli sjukt trevligt!
Mission online har redan kommit upp på streetteamet (Neverstore) och jag promotar Neverstore ganska ofta här på bloggen. Även myspace, twitter och facebook slinker med! Snart kommer väl Mission Street Stockholm upp ;)

Ha det bra! Nu ska jag plugga...

Bild på Neverstore
m

Kommentarer
Postat av: Camee

Hej!



Vilken fin blogg du har! Ser att du gillar Neverstore också, i like :)

Jag har en hemsida om bandet Destine, dom liknar varandra lite i musikstilen, så ta gärna en titt på min hemsida och kommentera något :D

2010-04-12 @ 15:58:02
URL: http://destinesweden.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska se Neverstore i Varberg den 3 juni, ska bli sjukt kul!

2010-05-19 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0