TACK CARRO BLÅBÄR & PSYK ELLIE <3

Nej, Ellie är inte psykstörd. Hon har bara psykstörd humor. :)

Jag vill Tacka er båda.
Carro
CARRO BLÅBÄR <3

ELLIE
PSYK ELLIE & ALEXANDER RYBAK

Carro gjorde min header med bilder på högst upp åt vänster är det dansgruppen FRIKAR (Ulf-Arne, Anita & Ådne). Under den bilden är det på bild: högst upp från vänster (Linnea, Emmy Ellie & Jag) nedre raden från vänster (Carro, Monika & Emma).
Bredvid bilden på FRIKAR är det bild på Eirik & mig i Jet Line (berg och dalbanan på Gröna Lund). Eirik dansar också med FRIKAR.
Under den bilden är det bandet Simple Plans konsert i Stockholm arean Annexet den 31 oktober 2008. Väldigt bra minne, jag stod längst fram! Har gillat dom sedan slutet av 2005.

Headern kanske är bara så länge, men jag gillar den och den är enkel.

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG ÄR ETT BLÅBÄÄR SOM ÄR VÄÄLDIGT BRA PÅ ATT KOMMENTERA :D <3

2009-09-04 @ 17:33:50
URL: http://thatssme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0