jag har tur... :)

För att jag slapp gympan :)
Det var typ terrängträning och massa shit, hah sämst kondis jag har (men det är inte konstigt, med tanke på att jag var sjuk en vecka). Alla förutom Anna och Axel sa att det var jobbigt men inte så jobbigt.
Men istället så blev det att vara med Josefine, Agnes, Oscar & Jesper typ. Vi sa till Magnus att vi gått typ en bit, inte för vi gjorde det. 
Det blev det sjuelva (7-ELEVEN) istället och åt. Jesper såg ut som han var modell för seven. Liksom läser metro, äter kanelbullarna, men saknade kaffet haha.

Sen blev det hem, plugg, plugg och plugg. Vi har typ 5 SO prov innan julen :O Känner på mig att jag kommer faila på något av dom.
Sen är det NO prov snart plus matte - och jag fattar ingenting :(
Jag har i alla fall ingen franska längre. Slutade pga jag inte kommer hinna med allt skit då.



BARA NIO DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER TILL SKÅNE!

Puss & Hej!

PS. Idol 2009 börjar ikväll och som vanligt kommer jag följa det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0