Hos farmor och farfar ...

Jag är trötter och har tråkigt. Har inte orkat plugga eller något. Pluggade lite SO och fick in typ inget. Sen har jag gått runt och fotat lite innan "min" konfa middag.
Träffade Anders och han skulle ta med sina söner till middagen men han kunde inte komma för han var tvungen att jobba :(
Sen kom min gudfar och hans tjej plus de två hundarna Texas (SJUKT SÖTA). Även kapten Micke :)

Sen tillslut fick jag min klocka <3 Bild kommer imorgon. 

Imorgon måste jag plugga STENHÅRT annars blir det synd om mig.

Och imorgon åker jag hem<3

Puss & Hej

PS. Höll på att trilla av hästen i fredags pga en liten pojke som snarkade på läktaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0