Hemma idag igen :(

Jaha, då var det att ligga hemma igen :(

Haha igår kommenterade jag Linneas foto på facebook, man skulle skriva ett minne man hade tillsammans. Så jag skrev minnet när vi stod på scenen med Alexander i Södertälje.
Haha så kommenterar Ådne: Det gjorde jeg også :)
Liksom han är dansare och följer med nästan överallt, enligt mig lite komisk kommentar ;)

Igår fick jag även bilden på Eirik, mig & Ådne :)
OBS - jag ser ut som en fisk.
frikar och jag

Sedan även med Carro <3
carrofrikar

Och sedan absolut världens sötaste bild! Monika & Ulf-Arne
monika ulf

Det var allt för mig, puss & hej <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså, Therese Enberg, bilden på mej är absolut inte fin. dumma dig <3

2009-09-04 @ 17:32:30
URL: http://thatssme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0