hemma från skåne

Helgen var fan bäst!

Eller jaa haha.

Fredag
Flög ner till skåne. Möttes av Hanna <3
Drog hem till henne och gjorde oss i ordning, sen drog vi in till stan.
HAde sjukt tråkigt, sen gick vi hem till Daniel <3
Sen träffade vi Simon & Cabbe på pizzerian och dom skulle till någon minifest.
Sen drog jag och Hanna typ åt det hållet. Då kommer typ några tjejer från Hjärup och drar med oss till Nils fest (som typ Hendrikk mfl skulle på). Vi var typ bland dom 5 första där. Sen kom det mer, mer och ännu mer folk. Haha var rätt skön fest när alla var där. Joppe och Jocke var typ fullast. Polisen kom och stängde ner festen.
Vi hjälpte Joppe hem haha videobevis finns (facebook nästa?) haha<3 
Joppe: Jag är nykter - näee JUSTE JAG ÄR FULL!
Joppe: Ni får inte tro att jag är alkholist nu.
haha fiiint Joppe ;)
Blev hämtade av Hannas mamma. När jag kom hem luktade min skinnjacka full-Joppe haha.

Lördag
Vaknade typ 8.00 av Hannas alarm -.-
Men somnade om och vaknade typ 11.30 :)
Gjorde oss i ordning och drog in. Vi hälsade på min mormor :)
Sen träffade vi Lisa <3
Sen minneslucka typ haha.
Vi träffade i alla fall Joppe som mådde dåligt från igår. Haha :) - Btw du har fint hus!
Sen gick vi till Lundabussen eftersom vi skulle till Kulturnatten.
Där träffade vi Hendrikk, Jim (som var stupfull) & Love. Sen kom Jocke (mådde sämre än Joppe haha), Jacob och några andra som jag har glömt namnet på hehe.
Hanna och Jim drog in i några buskar :S ? Båda onyktra.
Sen kom bussen och alla åkte in. Jag höll på att somna på bussen när jag lyssnade på musik med Joppe.
Aja i Lund träffade vi Jens & Isak. Och andra. Sen bara försvann Jim.
Alla drog runt i Lund typ. Sen försvann Hanna och hennes mamma kom. Där blev vi hämtade eftersom Hannas mamma märkte att hon var onykter.
Sen typ blev det bråk och skit hemma.
Jag somnade fett fort haha.

Söndag
Jag ska hem idag :( Mådde inte bra imorse.
Vi drog in och där träffade vi lite olika människor.
Sen packade jag och åkte till flygplatsen and here I am once again.
Funderar på att lägga ut videon på Joppe när han var full haha. Näe jag är inte såå taskig <3

Aja det var min helg :)

Puss & Hej!

Förresten alla jag träffade i helgen är grymt saknade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0