Plugg

Idag har det varit ganska tråkigt i skolan.
Engelska - ska börja filma nästa vecka :) ska bli lite kul :)
SO - film som vanligt och självklart lika tråkigt som vanligt. Ganska skönt med massage, är så himla stel och spänd i axlarna.
Idrott - Vi hade trampett (gymnastik) och det gick faktiskt bra. Fick lite beröm (det är ganska sällsynt från vår idrottslärare).
Lunch på donken. Jag vet att det är väldigt onyttigt. Men det är bättre att jag blir mätt än blir hungrig efter 10 min.
Sen livskunskap. Inget speciellt liksom. Bara tråkigt.
Sedan var det matte på inriktingen. Prov. Så himla svårt. Får se hur det går. Jag fattade typ ingenting.

Efter skolan så var jag till doktorn om min migrän. Fick tabletter som jag ska ta vid behov. Han frågade ut mig hur det var etc. Usch inte kul. Liksom vanlig huvudvärk fast gångra det med 10. Plussa sedan på ljud och ljuskänslighet. Man kan i extrema fall förlora lite syn för en stund. Det är ett helvete med migrän.
Sen har jag typ något nedsatt hörsel på ena örat bara för att det är en trängre ingång typ. Konstigt jag vet.

Aja nu är jag social på msn, facebook etc.

OCH JAG ÄR PEPP INFÖR SÖNDAG! Konsert med Green Day :)
grön
Mike Dirnt, Billie Joe Armstrong & Frank Edwin Wright III (Tré Cool).

PUSS & HEJ

Kommentarer
Postat av: Ellie

Längtar!:D<3

2009-10-08 @ 12:43:48
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0