Överraskningsfest för blåbär!

I fredags hade vi överraskningsfest för Carro blåbär :)
Carro
Så chockad hon blev - sötnos du skulle sett din min när du såg oss.
Carro fick olika saker. Från mig ett par egengjorda örhängen, kanske inte världens finaste men men. Det är tanken som räknas (A).
För första gången träffade jag söta Sanna. Shit, älskar ditt hår! Så rakt och långt + tjockt :O
Bilder kommer senare <3
Jag, Monika och Linnea träffade Malin som bor granne med Tova (där festen var).
Idolkvällen blev lyckad med hemmagjorda pizzor, chokladsak och blåbärspaj som jag gjort. Som ingen åt. 
Men så dåligt att Camilla snodde Jons plats. Så F*CKING DÅLIGT.
Men det positiva är att Rabih & Erik gick vidare <3.
Tova, Ellie och Linnea säger att Rabih är nya fjortisidolen. Jag håller inte med. Erik om någon är nya fjortisidolen no 1. But I wont blame anyone för jag gillar båda. Inte för utseendet. Det är bara ett plus. Jag älskar deras ljuva stämmor.
Jag kommer nog stalka Rabih och Erik haha. Och flera säger att Nicklas är nya Johan Palm. Jag håller verkligen inte med. Finns verkligen inga likheter. Nicklas ser mycket bättre ut, han sjunger mycket bättre etc.
Aja tyvärr drog Monika och Linnea efter utröstningen.
Hahah snacka om flum det blev när vi skulle sova.
Jag kunde inte sluta skratta. Vet inte varför.
Och alla klagade hela dagen på mig.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var jääättefin örhängen!! <3

2009-10-04 @ 00:35:23
URL: http://thatssme.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag har inte sagt att rabih är den nya fjortis idolen ;o

2009-10-05 @ 17:17:41
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0