Idol igår :)

Hej!
Igår hade jag inget att göra så jag åkte med Monika (guldlock) & Emmy (psykterrosristen) till Nacka för att gå på Idol.
idol
Vi mötte en supertrevlig tjej som hade köat i 2 timmar innan oss och väntade på sina kompisar som typ aldrig kom.
Iaf på plats ser vi Idol bilen myss :) Sen träffar vi Rasmus, Rabih + några till.
Rabih var sååå söt :) När han kom ut var det bara jag som kollade på honom (dom andra var inne i ett djupt samtal)  så han kollade tillbaka, log, blinkade och vinkade haha så jag vinkade tillbaka --- OCH DÅ märker monika att han är här och hon blir lite konstig.

Rabih kommer ut från backstage.
Jag- *kollar på honom och ler*
Rabih- *kollar och blinkar. ler och vinkar*
Jag- *mimar hej och ler plus vinkar*
Monika uppfattar min vinkning (finally).
Monika- rabih, rabih, rabih, omg, rabih, rabih, omg.
Rabih- *mimar hej och ler*

Senare när Rabih ska gå in så snubblar sötnosen på trappan när han kollar på Monika och mig. Vid den tiden hade ganska mycket folk kommit och dom ville ju självklart fota honom. Så dom fotar när han snubblar och då blir han supergenerad och sätter sig på trappan med ryggen mot oss. Sen kommer den gamla norrlänningen och skrattar åt honom. Då reser sig Rabih upp och skrattar nervöst och mumlar att han gjorde sig lite illa. Fortfarande jätteröd i ansiktet.
Det var ganska kul :) Sen träffar vi Jon.

Jon kommer ut från backstage.
Jag - *tänker EXTREMT högt jon* jjOOOOn *min röst hamnar i ett konstigt tonläge*
Jon - *ler och vinkar* Hej
Jag står som en idiot och vinkar med ena handen och håller andra handen för munnen. Blev supergenerad eftersom jag hamnade i ett jättekonstigt tonläge när jag sa Jon.

Även fast jag skämde ut mig där på slutet var det värt att stå i kylan och träffa idolerna.

Nu till dagens dag. 2 oktober 2009.

Hade tråkig skola idag och mår lite dåligt.
Ska dra till stallet om några timmar.
Senare kväll bilr det Jonas Brothers egna TV-serie på Disney Channel - JONAS.
Förövrigt saknar jag dom väldigt mycket. Ganska mycket minnen. Det får jag berätta om en annan gång. Då blir det väl att berätta om konserter och signeringar jag har varit på. Alexander Rybaks konserter skriver jag om på hans blogg som jag och Ellinore driver. Klicka här för att komma till Alexander bloggen!

Puss & Hej!

Slänger säkert in nåt inlägg senare ikväll.




Kommentarer
Postat av: emmy

rabih är så jävla söööt! xD <3

2009-10-03 @ 16:10:34
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0