Idag :)

Vaknade upp hos Tova - lagom ont i kroppen. Efter sovit ganska obekvämt. Men det funkade!
Vi åt frukost efter typ en timmes snack i sängen.
BTW TOVA SJUNGER SJUKT BRA. IDOL NÄR DU BLIR TILLRÄCKLIGT GAMMAL GUMMAN <3!
Jag tror att Ellie filmade när du spelade gitarr och sjöng. Jag fick sån gåshud.
Frukosten blev ganska lång sen gjorde vi oss i ordning.
Vi drog in till stan och åt lunch på Taco Bar.
Carro shoppade lite olika och jag köpte Paramore's nya album Brand New Eyes. Sedan på Gina Tricot köpte jag två långärmade toppar (randiga) en vit/svart och en röd/svart. Lösa och sköna.
gGina Tricot tröjan.
På HM köpte jag en tröja med Joe Jonas på. Faktiskt en snygg tröja. Bara att jag vill ta bort stenarna.
Tänkte direkt på att vi delar samma födelsedag 15 augusti. Bara att han är lite äldre. Joe är 89a.

Nu sitter jag här framför datan i min sköna röd/svart randiga stora tröja och kollar på ett klipp på youtube. Alla som gillar Erik Grönwall & Rabih Jaber bör kolla:
http://www.youtube.com/watch?v=lHDsG7WF3R4&feature=fvhl

Rabih kollar bloggar och vad folk skriver om honom :$

Om du någonsin kollar här så ska du veta att jag älskar dig och röstar på dig varje gång!

Nu ska jag kolla lite på tv.

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0