Hej bloggen!

Hej bloggen!
Är utsövd efter en underbar sovmorgon. Så skönt.
Jag börjar 09.20  = underbart!
Snart ska jag gå till skolan och ha en ganska lång dag.
Efter skolan så ska jag till doktorn och kolla varför jag har sån huvudvärk. Jag har typ migrän. Plus igår när jag var på apoteket fick jag inte köpa migräntabletter eftersom jag är under 18 år.

Nu är min och Ellies Alexander Rybak blogg på engelska eftersom vi har läsare från bland annat Turkiet och Norge. Det är väldigt kul att även ha läsare från andra länder. Klicka på länken om ni vill komma till den!

Nu får ni ha det så bra så slänger jag in ett inlägg ikväll :)

Puss & Hej!

PS. Idag är det 4 dagar till Green Day. Helt sjukt! Det är kul att dom får spela inför ett utsålt Globen.
Och det är även 12 dagar tills Alexander Rybak. <3

Kommentarer
Postat av: eve

Fånigt att man inte får köpa migräntabletter som minderårig, hade jag ingen aning om :p

2009-10-07 @ 15:07:15
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0