EN VECKA TILLS GREEN DAY & KANELBULLENS DAG

Idag är det en helig dag :) Nämligen Kanelbullens dag. Gottigott.
Håller på att mumsa på en redan nu.

k

Och det är ytterliggare en sak idag. Det är nämligen 1 VECKA tills världens bästa Green Day.
Jag har väntat sedan år 2005. Och idag är det bara en vecka tills jag ska få se dom. I år 2009.
I 4 år. Aldrig slutat. Och nu kommer drömmen slå in. Att få höra deras röster, att få se dom.
11 OKTOBER 2009 kommer bli en magisk dag för mig.

brit
Bilden är fotad på Brit Awards 2005. Billie Joe Armstrong. 

Det var nog allt för mig.
Caroline har lagt ut lite bilder från festen på facebook.
Mys.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har gjort en video och lagt ut på min blogg,

kolla gärna och lämna en kommentar om vad du tycker ;o

Puss

2009-10-04 @ 17:45:13
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0