ALEXANDER RYBAK 19/10 <3 tack för att du kände igen mig!

I måndags var det Alexander Rybak konsert.
Helt underbart.

Vi träffade honom innan konserten och han var sjukligt trött. Men så underbar ändå <3
Han fick mitt lilla Gröna Lund djur typ haha. Trillingarna you know ;) Fast bara min och det är väl lika bra att säga det nu - trillingarna kommer inte finnas mer pga bråk mellan två av trillingarna (jag och en annan).
Aja han kände igen mig fast jag är brunett <3
Skriver dialogen på svenska.
Alex: Ahh, min kära hattehållare :D *håller Gröna Lund djuret under min haka*
Jag: Hehe, jaa :)
Alex: Tusen tack för sist. (Tusen tack sa han nog 20 ggr minst). *kramar om mig länge*
Sen innan så träffade jag och Frida Ulf-Arne. Min myyyysiga norska pappa ;) I början kände han inte igen mig (pga mitt hår) men sen så. Han trodde att vi hade övernattat (eller iaf när han kollade på Fridas kläder - liksom myskläder och raggsockor etc). Han är så underbart snäll. Sen så bokade han hotellrum för natten.

Efter så gick vi tillbaka in i Cirkus där vi köade. Alla som jobbade där var fett pissed off på oss.
Lite senare så kom Milda och Monika. Så skulle vi gå på hotellets toalett (vi var där ganska mycket haha). Då träffar vi Ulf-Arne och Anders igen. Eller jag träffade dom igen haha. Monika typ hoppar på Ulf, vilket upprepas senare under kvällen. Men vi pratade liksom som vanligt med Ulf och sen börjar liksom alla snegla lite på Anders.
Anders: Ja då ska väl jag presentera mig! :D
Anders: Anders :)
Monika: Hej :) Monika.
Anders: Anders :)
Emmy: Emmy
Anders: Anders :)
Ellie: Ellinore.
Anders: Anders :)
Milda: Matilda :)
Anders: Hej :) Anders :)
Jag: Hej:) Therese :)

Han var jättesöt. Liksom gulligt och avbryta lite försiktigt och presentera sig.

Aja sen blev det till att köa once again ;)
Senare kom Caroline <3 Mysunge!
Och som vanligt när alla ska ha något och prata om, ska man ju självklart som vanligt prata skit om mig framför mina ögon. Tack så jävla mycket. Ni vet vilka ni är. Monika, Carro och Milda var de enda som struntade i det. Plus Frida då som stod och pratade med sin mamma. Monika tyckte att jag behövde en kram, älskar dig gumman.
Sen typ efter det kom Dina, en tjej som är en riktig bitch som trodde hon kunde stå med oss. You've have serious problems girl. Men jag sa bitchigt tillbaka att hon fick ställa sig sist. Man kan inte komma 2 minuter innan insläpp och tro att hon kan stå med mig. Juste! Jag träffade Henrietta från mitt gamla innebandy lag. Du blir bara längre och lägre tjejen! <3
Sen så såg jag vilken vakt det var. MIN UNDERBARA MARTIN TIMELL KOPIA! :D Eller han heter Ola egentligen.
Han är sociaaaal till max.
Aja kom längst fram i mitten då ;) Hehe. Wonderful life. I början trodde jag att Ellie och Emmy stod i mitten, men tydligen inte :S. Man passar ju på ;) Mys där framme med Milda och Frida.
Som förband var det Brandur från Föröarna. Han tävlade i ESC. Asså grymmaste rösten fan! Fast lite trist att han endast körde akustiskt. Inte så mycket drag under honom. Plus han glömde att presentera sig i början så Frida skrek och frågade vad han hette. BRANDUR :) Han var supermysig att träffa. Jätteblyg, så gulligt. Jag krockade med honom när konserten var slut hehe.
Efter Brandur var det allas älskling Alexander Rybak. Woho!
Han körde alla bra låtar. Men måste tillägga att FRIKAR bokstavligen gör hans låt Fairytale!
När Alex körde 13 horses på piano blev alla super berörda. Den är så vacker.
Efter att han hade kört den så ropar han till publiken om någon av hans hattehållare fanns där. Men jag är ju seeg som vanligt och efter en minut så hoppar jag till och skriker JAA. Hehe. Då pekar han på mig och ba Ja där är ju självklart min hattehållare. Sen så drack han sitt vatten och frågade om någon var törstig. Alla fick typ damp eftersom alla ville ha hans vatten. Så gick han ner ett trappsteg och alla får extrem damp. Så slår han undan allas händer förutom min och ger mig vattnet. Alla blev typ jättechockade haha. Sen bjöd jag de jag kände. Alla andra take this- MOHAHAHAH ;) Skoja bara!
Sen gav han mig ganska mycket uppmärksamhet haha. Bland annat sjöng han till mig och höll min hand :) Myspojke, jag älskar dig.
Under hela konserten så iaf när FRIKAR var på scen så vinkade Ulf-Arne typ till mig hela tiden. Puss på dig!
Mest drag av alla låtar var Kiss And Tell! Om du klickar på länken kommer du just till min Alexander blogg, som för övrigt heter alexkissandtell haha ;)

Kan skriva om resten senare. Puss & Hej !
Bilder kommer för övrigt också senare.

Kommentarer
Postat av: monika

WAAAAAAAAAAAAAH! så jävla bra dag! :) så himla söt alex var mot dig. :D

2009-10-23 @ 00:50:14
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0