Då gick det åt helvete. Igen.

När jag trodde att allt skulle lösa sig och bli bra - blev det tvärtom. Det gick åt helvete igen.
Jag har missat EN läxa och du sätter det sämsta på mig. I övriga fall pluggar jag som en idiot. Men det är klart du bryr dig inte. Du har förutfattade meningar. Du vet redan vad du ska sätta på mig.

Wish I could do something to make you understand but you won't listen - I know that. You can't change your mind, right? Your education is really good and every single class I learn something new, but still you can't change your terrible personality. I wish you could, 'cause then you might wouldn't be that idiotic and preconceived. But you know, I can't change who I am, and I won't stop. You can't stop me, I'm sorry.

Om du läser de engelska raderna kanske du för en gångs skull fattar. Men tyvärr eftersom du hatar mig, hatar jag dig. Ledsen för det. Du fick mig att hata mitt favoritämne.

Det var allt för mig.
Puss&Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0