Åh så skönt!

Hej sötnosar!

Idag slutade jag 12 - riktigt skönt ! - Tack vare min underbara NO och självklart även tack vare min snälla svenska lärare. Beting på NOn och sedan fick vi skippa svenskan. Riktigt underbart.

Nu är jag nervös inför ridningen som börjar om ett par timmar. Ni vet, jag trillade av / blev avkastad sist. Så jag inte kunde andas etc. Plus min axel värker fortfarande.
nalel
Den busiga hästen haha :)

Imorgon ska jag promota Ola med andra sötnosar ;) Lila dresscode typ haha.
Innan det ska jag träffa Douglas, tror jag?
ola
Ola Svensson - promota honom inför Körslaget typ :)

Och på söndag blir det en underbar kväll/natt. På dagen ska jag bara sova typ så jag blir pigg tills konserten med Grön Dag. (Green Day).
gd
Frank Edwin Wright III (Tré Cool), Billie Joe Armstrong & Mike Dirnt

PUSS & HEJ!
lägger ut något litet inlägg senare (med all säkerhet typ)

Kommentarer
Postat av: Emma

anmäl dig till veckans blogg på bbbackman.blogspot.com (: <3

2009-10-11 @ 16:23:18
URL: http://bbbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0