Riktigt längesedan

Har inte haft ork att uppdatera.
Men mycket, MYCKET har hänt sedan sist.

Bråk som lösts, bråk som uppkommit.
Idolerna ;)
Sett Neverstore och träffat dom <3
New Moon - premiären!
Asså bara en bråkdel ffs.

Iaf här är bilder från Neverstore :)

n
Asså I adore this picture<3

n
Jag & Oscar Kempe. Tack så himla mycket för plektrumet sötnos. "Asså jag är så hiimla lång" ;)

n
Jacob Widén live. Plektrumet i munnen äger Ellie numer ;)

n
Jag & Jacob Widén. Du är så himla underbar!

n
Ellie, Erik Lantz & Jag. Sveriges sötaste trummis <3

n
Erik Lantz live.

n
Gillar bilden :D Oscar: "Asså vaaaarför har ni mössor på er?" Jacob: "Det är skönt?" Jag: "Oscar, inse, det är du som är lite mobbad" Jacob: *dör*

n
Oscar Kempe live.

n
Oscar & Ellie. Så himla söta (... även fast dom skrattade åt mig + hörde något skratt bakom mig antar att det var Jacob)

Kommentarer
Postat av: anna

men kan du ha frågestund någon gång eller?! <3

2009-11-25 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0