Ute ur duschen

Heej!
Idag så har jag fått mitt julkort från Anna sötnos. Jättefint egetgjort kort. Så sött. Haha julkortet på bilden är inte hennes haha :P


Och sedan har jag snackat med Ellie som dampade ganska mycket "Underhåll mig :)?" x1000 typ haha ;)
men jag ringde dig älskling! haha och jag började tänka på att jag umgås med ganska dryga människor (dvs anna och ellie + tova men bara ibland) men sedan var jag osocial och hoppade in i duschen - måste tvätta håret innan jag plattar det. Nu har jag bara den sista delen kvar att platta håret, annars ser jag ut som ett vildvuxet troll (ingen vacker syn haha). Haha så imorgon kommer jag väl se hyfsad ut.
anna
"When you smile, I melt inside." First Date med Blink-182

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0