Neverstore 22/12-09

Igår fick jag min bästa julklapp, jag kan inte sluta le. Det var sjukt underbart.
Enda negativa var att Axel inte kom in för han kom försent :/

Anyway, vi träffade alla i Neverstore innan - sjukt mysiga killar.
Erik syntes det mest på att han kände igen oss :) "TJAAAA!" + en bamsekram till mig (:
Oscar också, haha, han bad Tova att ställa sig på en stol så att "någon" blev längre (;
Och Jacob var lie förvirrad i början (för dom skulle käka, men dom visste inte vart), men han (och de andra) blev glada för sin julklapp. En röd ros med snören och typ en klisterlapp där det stod God Jul.
Haha och Jacob fick en extra julklapp, pga jag förlorade ett gammalt vad med Anna. Förloraren skulle pussa Jacob (om han gick med på det, vilket han gjorde) (;
Sen efteråt när vi skulle signera och ta kort så säger Erik till mig "dom bilderna sist blev ju skitbra - då måste dessa bli bra." Jag vart ganska chockad haha.

EN SJUKT UNDERBAR KVÄLL.

ALLA LYSSNA IKVÄLL PÅ P3 21.30 ! <3


x-mas neverstore


Bilder från igår kommer när Ellie har skickat dom till mig.
Blev ganska många failure bilder, jag var mest överlycklig. Och svettig. Varmt i studion + tomteluva.

PUSS <3

 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA XD ett gammalt vad från oktober lolXD

2009-12-23 @ 19:01:58
Postat av: JOLIN

hejhej, ta en titt in i min blogg!

lämna gärna en kommentar:D



btw, fin blogg!:D

2009-12-27 @ 00:56:41
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: S A N N E

fin blogg :)

2009-12-27 @ 14:26:01
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: Anonym

NÄR KOMMER SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN?!

2009-12-28 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0