Älsklings Emma!

Heej bloggen!
Igår och i förrgår snackade jag med världens finaste Emma. Faktiskt över en timme igår haha ;)
Ska ju bo hos henne sista helgen i februari när vi ska se sötnosarna Neverstore <3
Och Emma kommer förhoppningsvis hit den 22 december - FYFAN VAD JAG HAR SAKNAT DIG <3 och förutom att hon är här så blir det Neverstore wohooo ;)
Call me later Emma <3
Btw hon känner en person som jag känner haha utan att vi visste det xD
emmsan
Nu är det så att jag ska träffa Ellie kl. 13.00 <3 Och sen blir det Dead By April (GRATIS?!) - sjukt nice!
Bloggar när jag kommer hem sen ;)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: emmaa

älskar dej!! <3

haha världen är så jävla liten ibland O.o

2009-12-20 @ 21:38:25
URL: http://emmaafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0