4 dagar kvar!

Hej!

Nu är det bara 4 dagar kvar till världens mest stressande jultid, det är i alla fall min åsikt.

Jag undrar vad man ska ha på sig på julafton? Funderar på svarta leggings, en mörkare grå klänning med en härlig varm krage och tomteröda naglar. Ja, det blir nog min julafton outfit.

Jag har klarat av dessa julklappar; Pappa, Elisabeth, Lisa, Viveca uhm tror det var alla.
Sedan har jag kvar; Mamma, Magnus, Anders och Ulf + Kerstin (Farmor och Farfar?).

Nu ska jag mysa lite och ta det allmänt lugnt, imorgon är schemat:

09.30 - 10.30 Pedikyr (Min manikyr med tomterött nagellack är redan klart!)

11.00 - 13.30 Tvättstugan

13.45 - ??.?? Stan och handla resten av julklapparna + lämna tillbaka filmerna
`
Kyss og Klem (Puss och Kram på norska enligt Ådne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0